تفریح و سرگرمی

این اس م اس رو وقتی دور و برت کسی نیست بخون
اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
.
.
.
.
.
.
.
.
پشت سرتو بپا
.
.
.
.
.
.
.
.
کسی نیست داری می خونی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 2:5
ساحل

آخرین خبر از وضعیت آلبوم جدید رضا صادقی :
رضا صادقی نام آلبوم خود را تغییر داد ...




تک سانگ : رضا صادقی در آخرین کنسرت خود در جشنواره موسیقی فجر خبر از انتشار آلبوم جدیدش در آینده‌ی نزدیک داد و گفت: «نام آلبوم از “یادگاری” به “121″ تغییر پیدا کرده است»، او همچنین یک قطعه‌ی شنیدنی جدید از آلبوم جدیدش را خواند که با تشویق شدید هوادارانش همراه شد.

Create your flash banner free online

           
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 1:35
ساحل

چرا محسن چاوشی در فضای مجازی محبوب است؟
هرجایی که در اینترنت قرار باشد کسی به کسی رای دهد و برنده‌ای در کار باشد، کافی است نام محسن چاوشی در لیست آمده باشد تا ...
سیمرغ: هرجایی که در اینترنت قرار باشد کسی به کسی رای دهد و برنده‌ای در کار باشد، کافی است نام محسن چاوشی در لیست آمده باشد تا برندهء قطعی و بی برو برگرد آن نظرسنجی چاوشی باشد. اگر نظرسنجی در حوزهء موسیقی باشد می‌توانید شرط‌‌‌‌‌‌ بندی هم بکنید. می‌توانید امتحان کنید و ببینید، می‌توانید سری به وبلاگ‌ها و سایت‌هایی که نظرسنجی دارند بزنید و ببینید چاوشی کجا ایستاده است، می‌توانید به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص چاوشی این مطلب را در حالی بخوانید که می‌دانید چنین ادعایی بی‌پایه و اساس نیست و چاوشی همیشه برنده می‌شه! اما در روزگاری که دیگر کمتر کسی با اینترنت بیگانه است و اگر نسلی هم مانده بودند که با اینترنت سر و کار نداشتند، دریافت یارانه‌ها آنها را مجبور به آشتی با این دنیا کرده، برتری چاوشی در فضای مجازی اتفاق کمی نیست. این اتفاق دلایل مختلفی دارد که سعی دارم به برخی از آنها اشاره کنم.
چاوشی، اینترنت و حواشی​
چاوشی با اینترنت به مخاطبانش معرفی شد. او 5-6 سال پیش در حالی قطعاتش را به مردم شناساند که تنها ‌مخاطبان اینترنتی شنوندگان اصلی‌اش بودند. محسن چاوشی که در یک آموزشگاه موسیقی با حامد هاکان آشنا می‌شود، تصمیم به ساخت یک آلبوم می‌گیرد. آلبومی که به نظر حامد هاکان در اوج سادگی و غیر حرفه ای بودنش یکی از کارهای خوب چاوشی است. انتشار این آلبوم در پاییز 82 بدون مجوز وزارت ارشاد و روانه شدنش به فضای اینترنت در شناساندن چاوشی به مخاطبانش نقش اساسی داشت.

آلبومی که یک سال بعد روی آلبوم "خود کشی ممنوع" تاثیر ویژه‌ای می‌گذارد. بعد از این ماجرا قطعهء "کفتر چاهی" قطعهء معروفی می‌شود و ارشادی‌ها که تازه پی به ماهیت خوانندهء آن قطعه می‌برند به آلبوم مجوز نمی‌دهند. بعد این ماجراها، مجوز تدریس چند همکار چاوشی هم لغو می‌شود و همین حواشی است که در به شهرت رساندن این خوانندهء جوان حسابی نقش دارد. سرانجام دفاعیات محسن چاوشی در سال 84 کارساز می‌شود و بالاخره " خود کشی ممنوع " با سانسورهایر زیاد مجوز می‌گیرد. آلبومی که بازار موسیقی ایران را می‌ترکاند. آهنگهای او که بیشتر بوی انتظار و جدایی می‌دهند با اجرای قطعاتی چون "عشق دو حرفی"، "لنگه کفش" و"متاسفم" به اوج خود می‌رسد. در چنین وضعیتی همیشه حواشی اطراف زندگی و آثار چاوشی از متن آن مهم‌تر شده‌اند.

کمتر خواننده‌ای حتی در فضای موسیقی پاپ ایران حضور دارد که مخاطبان علاقهء ویژه به دانستن مسائل زندگی شخصی‌اش داشته باشند. اما کافی است یک جستجوی کوتاه انجام دهید و ببیند که چه اطلاعات ریز و درشتی دربارهء زندگی او روی اینترنت وجود دارد. از مدرسه‌ای که در فلان خیابان در آن درس خوانده تا اسم خواهر کوچکش. از تصمیمات مهمی که در زندگی گرفته تا تعداد ریز قطعاتی که اجرا کرده. همهء اینها نشان از علاقهء ویژهء مخاطبانش به او دارد. شاید تنها خوانندگان قبل از انقلاب چنین طرفدارانی داشتند و داستان‌های زندگی‌شان دست به دست می‌گشت. بعد از انقلاب البته طرفداران محمدرضا شجریان نیز به شیوه‌های مختلف ارادات خاص خودشان را به استاد نشان دادند اما باز در فضای اینترنتی بسیاری از طرفداران موسیقی جذب چاوشی شده‌اند.

سنتوری و توقیف صدای چاوشی
اجرای قطعات فیلم سنتوری مهرجویی در شناساندن او به عامه مردم چنان نقش پررنگی داشت که بعید است حتی در سال‌های آینده هم کسی به نزدیکی چاوشی برسد. مهرجویی که خیلی اتفاقی در آژانسی که او را سر صحنه می‌برد، صدای زخم‌خورده و خش‌دار چاوشی را می‌شنود، تصمیم می‌گیرد تا از صدای او در فیلم استفاده کند. ترانه‌های چاوشی هم آنقدر با داستان سنتوری همخوانی داشتند که به سادگی و بعد از اکران محدود و غیرمجاز آن بین مردم پرطرفدار شدند.
این در حالی بود که نام چاوشی حتی در تیتراژ هم نیامده بود و دلیلی که برای این حذف صورت گرفته بود، نداشتن مجوز صدا از سوی ارشاد بود! به هر حال و با وجود این اتفاقات، ترانه‌های سنتوری چنان به موفقیت دست پیدا کردند که خیلی‌ها به بهانه آن​ها فیلم را دست به دست کردند و دیدند.

چاوشی و مطبوعات
چاوشی بر خلاف خیلی از خواننده‌های پاپ چندان اهل مصاحبه نیست. همین ماجرا، معدود خبرها و مصاحبه‌های مربوط به او را بیش از گفتگوهای دیگران جذاب می‌کند. مطبوعاتی برای گرفتن یک گفتگو با چاوشی باید هزار و یک جور لینک بزنند و آخر هم نشود. در حالی که بسیاری از اهالی موسیقی پاپ خودشان پیشنهاد گفتگو و خوردن عکسشان روی جلد را می‌دهند.

صدای خش‌دار و خسته‌ی چاوشی
علیرغم چسبیدن هزار و یک جور برچسب تقلید به صدای چاوشی، کمتر کسی است که عمیقا به این ماجرا باور نداشته باشد که صدای او صدای ویژه و منحصر به فردی است. صدایی خش‌دار و خسته که غم در آن موج می‌زند و شاید بهترین انتخاب برای اجرای قطعات غمگین باشد. او که تا به حال آلبوم‌هایی چون "یه شاخه نیلوفر"،"هشت"، "ژاکت" و" حریص" را منتشر کرده و "سیزده" را هم در راه دارد، آهنگساز بسیار خوب و تنظیم‌کننده موفقی هم هست. شاید تنها ایرادی که می‌شود از چاوشی گرفت عدم برگزاری کنسرت از سوی اوست که علیرغم وجود اینهمه طرفدار کنسرتی را برپا نمی‌کند.


البته محسن چاوشی از خرداد 90 کنسرت های خود را نیز آغاز خواهد کرد.

Create your flash banner free online

           
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 1:35
ساحل
           
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 16:44
ساحل
           
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 16:47
ساحل
           
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 16:21
ساحل
           
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 15:14
ساحل

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی “رویا”) !
شب خوش . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !
شبت به خی

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 15:27
ساحل

یک سالی می شود که به طور جدی در وزارت علوم و در میان نمایندگان مجلس مطرح می شود. از این رو وزیر علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات فراخوانده شد تا برنامه های خود را در زمینه تفکیک جنسیتی در دانشگاهها توضیح دهد.



علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به خبرآنلاین می گوید: وزیر علوم اعلام کرد در تابستان که فصل تعطیلی دانشگاهها است تحقیقی انجام می شود تا ظرفیت دانشگاهها برای تفکیک جنسیتی مشخص شود و دانشگاههایی که امکان جدا شدن کلاسها را داشته باشند از مهر ماه تفکیک می شوند.

وی می افزاید: حتی المکان باید از اختلاط بیمورد دانشجویان دختر وپسر جلوگیری شود و این سیاستی است که خانواده ها ،مجلس، روحانیت وعلاقمندان به نظام، مراجع تقلید بر روی اجرای آن تاکید دارند.

وی از دانشگاه تهران به عنوان دانشگاهی نام برد که امکان تفکیک جنسیتی در کلاس هاو سلف سرویس و....آن وجود دارد و ادامه می دهد: یکی از دغدغههای اصلی اولیا دانشجویان این است که فرزندانشان از هدف اصلی آموزش دور نشوند اما به دلیل رعایت نکردن برخی موارد این دانشجویان گرفتار میشوند .

کریمی فیروزجایی می گوید: وزیر علوم اعلام کرد که به جز جداسازی سیاست دیگر این وزارتخانه احداث دانشگاههای تک جنسیتی است و در این زمینه نیز هر گونه حمایت بودجه ای و قانونی که لازم باشد مجلس انجام خواهد داد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پوشش متحد الشکل برای دانشجویان در محیطهای دانشگاهی می افزاید: نه تنها در کشور ما بلکه در همه کشورهای دنیا دانشجو باید با پوشش مشخصی وارد محیط دانشگاه شود، دانشگاه یک فضای رسمی است و دانشجو باید در یک محیط رسمی حضور پیدا کند طبیعی است آن پوششی که در یک محفل خانوادگی و کوچه بازار دارد با پوششی که در دانشگاه باید داشته باشد، متفاوت است.البته زمان اجرای این طرح هنوز مشخص نشده است .

وی درباره موضوع سهمیه بندی جنسیتی می گوید: یکی از دغدغه های ما این است که در پذیرش رشته هایی مانند مهندسی معدن یا زنان و زایمان حتما به جنسیت دانشجو توجه شود و این موضوع هم حتما با جدیت دنبال خواهد شد.

Create your flash banner free online

           
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 13:55
ساحل

کامران و هومن جعفری 2 برادر که درتهران به دنیا اومدن که البته یه خواهر هم دارن به اسم کتایون یا همون کتی که کتی از کامران و هومن کوچیکتره و از نظر قیافه خیلی شبیه هومنه که اگه دقت کرده باشین میتونین اون رو در آهنگ کت من یا من تورومیخوام دیده باشین .
کامران متولد 25 نوامبر 197۵ و هومن متولد 23نوامبر 1980 است همون طور که گفتم در تهران به دنیا اومدن و در منطقه گیشا زندگی میکردن تا زمانی که کامران 12 سالش بوده از ایران به کانادا میرن مدتی در مونترال بودن و سپس به ونکوور میرن و همونجا هم درس میخونن و بزرگ میشن در همون ونکوور هم با رامین زمانی آشنا میشن و به گفته ی خودشون رامین مثل برادر بزرگ کامران و هومنه هر دو از همون بچگی عاشق موزیک بودن و کامران چون بزرگتر بود بعد از اتمام تحصیلات کار موزیک رو شروع میکنه .

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:45
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 2:44
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:29
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 2:6
ساحل
           
جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:21
ساحل

کنسرت محسن یگانه خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان جمعه شب در سالن امام علی (ع) شهرستان رودهن برگزار شد. محسن یگانه را در این اجرا گروه ارکستر همشیگیاش به رهبری علی ثابت همراهی میکردند. عکسهای محسن هردان از این اجرا را اینجا ببنید ...

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 22:44
ساحل
           
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 22:3
ساحل


۱- دختر ها خیلی دوست دارند جای پسر ها باشند اما پسر ها اصلاً دوست ندارند جای دختر ها باشند
۲- اگر یه دختر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه از خونه فرار میکنه اما یه پسر اگر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو از خونه فراری میده
۳- یه دختر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه خودکشی میکنه اما یه پسر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو میکشه
۴- یه پسر اگر ۳ تا مشکل غیر قابل حل داشته یه هفته افسرده میشه بعد با ۳ تا مشکل کنار میاد و زندگیش رو میکنه اما تا کنون دختری که ۳ تا مشکل داشته باشه دیده نشده چون همشون در مرحله دو تا مشکل خودکشی میکنند و به سه تا نمیرسه مشکلاتشون
۵- دخترا از پسرا موهاشون کوتاهتره
۶- دخترا می خوان سر پسرا کلاس بزارن اما در نهایت سر خودشون کلاه میره ولی پسرا می خوان سر هر موجود زنده ای که میبینن کلاه بزارن و در نهایت موفق میشن
۸- نقطه قوت پسرا چشماشونه اما نقطه قوت دخترا چشم و گوش ابرو و دماغ و دهن و ………هست
۹- دخترا با اینکه بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت میکنن اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف میکنن و در هر تصادف رد پای یک دختر به چشم می خوره
۱۰- دخترا فکر می کنن بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب و مداوم صداقت و راستگویی هستش ولی پسرا مطمئن هستند بهترین راه دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف مقابله
۱۱- دختر ها از درس و مدرسه بیزارند ولی پسر ها از درس و مدرسه فراری هستند
۱۲- پسر ها به هم حسودی نمی کنن اما دخترا به هم حسودی می کنن
۱۳- اگر برادرتون دوست دختر داشته باشه شما سعی می کنید با اون دختر آشنا بشید ولی اگر خواهرتون دوست پسر داشته باشه شما قسم می خورید! که هم پسره و هم خواهرتون رو سر به نیست کنید
۱۴- دختر ها زیر بار حرف زور میرن اما پسر ها خودشون حرف زور میزنن
۱۵- دخترا زندگی مشترک رو در عشق و صفا و صمیمیت می بینن ولی پسر ها در غذا
۱۶- اگر یک دختر در یک جمع سوتی بده تا آخر دیگه هیچ حرفی نمیزنه اما پسر ها در یک چمع فقط سوتی میدن
۱۷- یک دختر اگر ۲۴ ساعت با دوست پسرش صحبت نکنه افسرده میشه اما یک پسر اگر ۲۴ ساعت با دوست دخترش صحبت نکنه با اون یکی دوست دخترش صحبت میکنه
۱۸- پسر ها میدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین ازش متنفرن ولی دختر ها نمیدونن جنبش فمنیسم چیه واسه همین طرفدارشن
۱۹- یک دختر اگر با دوست پسرش به هم بزنه دیگه با هیچ پسری دوست نمیشه اما یه پسر اگر با دوست دخترش به هم بزنه با ۳-۴ تا دختر دیگه دوست میشه
۲۰- یک دختر اگر توی خیابون پسری ازش بپرسه ساعت چنده میگه:ساعت ۷٫اما یه پسر اگر یه دختر ازش ساعت بپرسه میگه :ساعت ۷ و ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه,اینم شماره تلفن من ….. سر ساعت ۹ منتظر تماستم
۲۱- اگر یه دختر به یه پسر نگاه کنه , پسره فکر می کنه که خیلی خوش تیپه ولی اگر یه پسر به یه دختر نگاه کنه دختره فکر میکنه که پسره چقدر بی چشم و رو هستش
۲۲- دختر ترشیده میشه اما پسر بلعکس رسیده تر میشه
۲۳- بعد از خوندن این مطلب پسرا اول ۲ دقیقه فکر میکنن تا مفهوم مطلب رو بفهمند و چون بعد از دو دقیقه نمی فهمند می زنن زیر خنده و میگن خیلی باحال بود اما دخترا بعد از خوندن این مطلب ۲ ساعت حرص می خورن و فکر میکنن به شخصیت دخترا توهین شده و در نهایت چون مفهوم این مطلب رو نفهمیدن به نویسنده اش میل میزنن و فحش میدن

Create your flash banner free online

           
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 22:5
ساحل
           
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 18:11
ساحل
           
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 18:11
ساحل
           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 13:17
ساحل

پس از روز مادر این بار نوبت پدرها است که برایشان برنامه ای ویژه داشته باشیم. روز پدر نزدیک است و همه احتمالا در این فکر هستند که روز پدر را چطور برگزار کنند. بدون شک ، پدران ما در قلب و ذهنمان جای خیلی ویژه ای دارند. اینها احساساتی هستند که با گذر زمان شدت می گیرند و سرانجام روزی می رسد که بچه ها بزرگ می شوند و سر کار می روند. پس از رفتن به سر کار، زندگی شما خیلی شلوغ و خسته کننده می شود و در این هنگام دلتان خیلی هوای گذشته را می کند، و قسمتی از آن گذشته لحظه های خوبیست که با پدرتان به سر برده اید. روز پدر به شما این فرصت را می دهد که دوباره به کودکیتان بازگردید و کارهای جالب انجام بدهید. نمی دانید چه کار بکنید؟ اصلا نگران نباشید زیرا ما به شما می گوییم چه کارهایی می شود در روز پدر انجام داد.


1- همه کاری که شما باید انجام دهید این است روی دستگاه پخش دی وی دی خود، فیلمی از دوران کودکی تان بگذارید از زمانهایی که با پدرتان بازی می کردید. روزهایی که با هم توپ بازی می کردید، او توپ را برای شما می انداخت و شما آن را می زدید. کی بود که پول شیشه هایی را که با توپ می شکستید، می داد؟


2 با پدرتان بنشینید و صحبت کنید. تلاش کنید درک کند که چقدر نقش مهمی در زندگی شما دارد. مشخص است که این کار حس خوبی به او می دهد و دوباره احساس جوانی و مهم بودن می کند. همه کارهایی را که برایتان کرده، به او بگویید . مرارتهایی را که در راه شاد کردن شما متحمل شده به او یادآوری کنید.


3 برای پدرتان داستانی نقل کنید و چند تا جوک تعریف کنید و در همین حین صدای خودتان را ضبط کنید. سپس قرار بگذارید که هر سال به این نوار را گوش کنید. وقتی که به این نوار گوش می کنید هرچیزی را که به ذهنتان خطور می کند و هر احساسی را که در دلتان به وجود می آید یادداشت کنید.


4 الان وقت استفاده از پولهایتان برای اهداف درست است. به یک فروشگاه خوب بروید و یک کارت مخصوص روز پدر برای پدرتان بخرید. او حتما از این کار شما خوشش خواهد آمد.


5 عکس بگیرید بله شما حق را به من می دهید اما این بار ، منظور من عکس گرفتن با دوست دخترتان نیست. فعلا جای او را با پدرتان عوض کنید. چند عکس به یادماندنی با پدرتان بگیرید و آن را روی میزکارتان بگذارید تا هر وقت که روز سختی داشتید به تصویر پدرتان نگاه کنید و به یادآورید که او تمام این سختی ها را با عشق تو هموار کرده است.


6از آخرین باری که با پدرتان بازی کرده اید زمان زیادی می گذرد؟ این طور نیست؟ اما برای این کار هیچ وقت دیر نیست. روز پدر امسال، ترتیبی بدهید که باهم یک بازی مورد علاقه هردونفرتان را انجام بدهید. قایم باشک چطور است؟ مطمئنا پدر شما همه سوراخ سنبه های خانه را به خوبی می شناسد!


7 هر پدری به فرزند خود در دوران کودکی درسهایی می دهد. دفتری بخرید و در آن همه درسهای اخلاقی خوبی را که در زمان کودکی از پدرتان آموخته اید بنویسید. سپس این یاداشتها را به پدرتان نشان بدهید. اما برای انجام موفقیت آمیز این کار لازم است که این درسها را به خاطر داشته باشید. آیا به یاد دارید؟


8 امسال هدیه روز پدر را از همان فروشگاه مورد علاقه خود بخرید . فاصله سنی خودتان با پدرتان را فراموش کنید . فکر کنید برای عزیزترین دوست تمام سال های زندگیتان خرید می کنید . از تمام خلاقیتتان استفاده کنید.


9 یک هدیه قشنگ و عالی به پدر بدهید. بگذارید اینها را پیشنهاد کنیم: یک عطر عالی، یک پیراهن خوب( اگر پدرتان فکر می کند هنوز جوان است یک تیشرت هدیه خوبی است) و از این قبیل.


10 برای روز پدر حتما هدیه ای برای پدر بزرگتان در نظر بگیرید . اگر او در شهر یا کشور دیگری زندگی می کند حتما به او زنگ بزنید و روز پدر را تبریک بگویید.فراموش نکنید شما فرصت زیادی برای ابراز علاقه و دوست داشتن آنها ندارید.

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 13:10
ساحل

به دست آورنده لقب زیباترین باربی پسر در کویت و خلیج فارس با انجام بیش از ۱۰ عمل زیبایی گوناگون لقب شبیه باربی رو به خود اختصاص داد.
اسم : بدر
سن :۲۵
شهرت: باربی
متولد :کویت









به نظر من که هر چی باشه پسر نیست !!!ً

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 13:5
ساحل
           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 13:0
ساحل



نشریهی ELLE -که یکی از مشهورترین مجلات مد و زیبایی است مصاحبهای کوتاه با لیلا حاتمی انجام داده و به همراه عکس زیر در جدیدترین شمارهی خود منتشر کرده است.

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 12:48
ساحل

اين عكس شمارو ياد چي ميندازه ؟؟ حتما نظرتونو بگيد

 

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 12:43
ساحل

هر روز دختران جوانی را در میان همسالان، همکلاسی ها، همکاران و … خود می بینم که چون اندازه دهان، بینی شان و… با فلان هنرپیشه و ملکه زیبایی سال (که هر ساله در کشورهای اروپایی و آمریکایی انتخاب می شود)، مطابقت ندارد خود را زشت می پندارد. مردهایی پیدا می شوند که خیال می کنند گوشهایشان بیش از اندازه بزرگ یا بینی شان بیش از حد بلند است.همان طور که ملاحظه می کنید این «توهم زشتی» بسیار شایع شده است.

 



Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 1:50
ساحل

خیلی از خانم‌ ها از خستگی و کاهش انرژی برای فعالیت‌ های روزانه گله دارند و نمی ‌دانند که گاهی دلیل مشکل شان صرفا این است که خون یعنی ماده حیاتی بدن شان، کم شده است. چرا؟ چون مدت‌ هاست به قاعدگی‌‌ بیمار گونه و غیرطبیعی دچار شده‌اند، اما تصور می‌ کنند طبیعی است.




Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 1:42
ساحل
           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 1:19
ساحل

دور جدیدی از حضور خواننده های پاپ را در تلویزیون شاهدیم و این بازی، با تلویزیونی شدن امثال محسن یگانه، فرزاد فرزین و سیروان خسروی وارد فصل جدیدی شده است. با سیروان خسروی که به نوعی آخرین نمونه حضور خواننده های ستاره در تلویزیون است در همین حول و حوش گپ زدیم.

 

.

 

 

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 1:5
ساحل

تکرار این جملات عاشق ترتان می کند

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:غاشقانه, :: 1:38
ساحل

آغاز برداشت گل محمدی از دو هزار و 400 هکتار گلزار در منطقه لاله زار کرمان...

 

 

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 1:29
ساحل

 آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام علمشاهی با نام دیدم نمیشه

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 24 خرداد 1390برچسب:بهنام علمشاهی, آهنگ دیدم نمیشه, :: 23:52
ساحل


 
خانم‌ها با بالا رفتن سن‌شان موارد زیادی (از قبیل زایمان، یائسگی، استرس و...) را پشت سر می‌گذارند که همه اینها بر پوست خانم‌ها تاثیر مخرب دارد. هرچقدر هم که مراقب پوست‌تان باشید، باز زندگی خسارت خودش را از شما می‌گیرد. اما حداقل با یک آرایش درست می‌توانید زمان را کمی به عقب برگردانید و چین و چروک‌ها، لک‌های پیری و آسیب‌های ناشی از آفتاب را مخفی کنید. در اینجا نکاتی را از زبان آرایشگرهای حرفه‌ای برای شما بازگو می‌کنیم.
 


در هر سنی باید پوست شادابی داشته باشید

توصیه اول: آرایش و نوع آرایش می‌تواند یک تغییر موقتی در ظاهر شما ایجاد کند، در حالی‌که باید به اصل پوست خود رسیدگی کنید. اصلا مهم نیست چه سنی دارید. یک انسان باید از نعمتی که خدا در اختیارش گذاشته، خوب مراقبت کند.
پوست شما هنوز به کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب احتیاج دارد. مهم‌ترین نکته، تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست و دوری آن از نور خورشید است. بنابراین هر روز صبح از کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب استفاده کرده و در طول روز ‌آن را تکرار کنید.
حتما هر شب آرایش صورت خود را پاک کنید و بعد از شستن صورت دوباره کرم مرطوب‌کننده روی صورت خود بمالید. این جمله را به خاطر داشته باشید: «در هر سنی که هستید باید از پوست خود مراقبت کنید.»
 


پوست را روشن‌تر کنید

توصیه دوم: کدری و تیره بودن از علائم خشک شدن پوست است. البته لازم به ذکر است که با بالا رفتن سن، پوست شفافیت و سرخی خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این‌که با استفاده از مرطوب‌کننده‌ها خشکی پوست‌تان را درمان می‌کنید، می‌توانید با یک آرایش مناسب، پوست‌تان را شفاف‌تر و روشن‌تر جلوه دهید.
با استفاده از رنگ‌های گرم می‌توانید ظاهر و سطح رویی پوست را روشن‌تر کنید. کارشناسان استفاده از یک بیس (پایه) که کمی از رنگ طبیعی پوست‌تان روشن‌تر باشد را توصیه می‌کنند. برای از بین بردن و محو کردن کبودی زیرچشم از کرم یا پودری استفاده کنید که یک درجه روشن‌تر از کرم یا پودر مخصوص صورت‌تان باشد. بعد از این‌که زیرچشم را روشن‌تر کردید، از همان پودری که برای صورت استفاده کردید، کمی زیرچشم بمالید تا این تفاوت رنگ مخفی شده و آرایش‌تان هماهنگ شود.
 


نکات ویژه آرایشی در استفاده از کرم

کرم‌های برنزه‌کننده باعث شفافیت پوست می‌شود، ولی نباید زیاد از حد مصرف شوند؛ زیرا رنگ مصنوعی آنها باعث می‌شود تا صورت، مسن‌تر به نظر برسد. به جای آن می‌توانید کرم برنزه را با کرم پودری که می‌خواهید استفاده کنید، مخلوط کرده و مخلوط آنها را روی صورت خود بمالید.
یا اینکه از کرم‌پودری استفاده کنید که فقط یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست‌تان باشد. برای اینکه ظاهر پوست را مرطوب نگه دارید، می‌توانید بعد از پایان آرایش‌تان، نکات ویژه آرایشی در استفاده از کرم از اسپری‌های مرطوب کننده استفاده کنید.



خطوط و چین و چروک‌ها را مخفی کنید

  •  بسیاری از خانم‌ها برای اینکه خطوط و چروک‌های زیرچشم، لب و پیشانی را محو کنند، اشتباهی آن نقاط را بیشتر آرایش می‌کنند. در صورتی که آرایش زیاد، در خطوط فرو رفته و آنها را واضح‌تر و قابل مشاهده‌تر می‌کند.
  •  برای مخفی کردن این خطوط با مرطوب‌کننده‌ها شروع کنید. صبح‌ها بعد از این‌که صورت خود را شستید، در حالی‌که صورت‌تان هنوز مرطوب است، از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ها باعث می‌شود تا آرایش، بهتر روی پوست بنشیند.
  •  مرطوب کردن اطراف چشم‌ها را فراموش نکنید، زیرا مانع از ریختن آرایش می‌شود. در ضمن زیرچشمان خود را زیاد آرایش نکنید و از کرم‌پودر برای زیرچشم زیاد استفاده نکنید.
  •  ساختار استخوانی و ویژگی‌های صورت خود را یاد بگیرید و با استفاده از سایه‌های روشن یا تیره، خطوط عمیق را محو کنید. به‌طور مثال از رژگونه‌ای استفاده کنید که یک یا 2 درجه از کرم‌پودر یا میمیک صورت‌تان تیره‌تر باشد. نواحی تیره صورت را با پودرهای مات بپوشانید.



از رنگ‌های ملایم استفاده کنید

  •  رنگ‌های تند و قرمز مخصوص دهه 20سالگی است. خانم‌ها وقتی جا افتاده‌تر می‌شوند، باید از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنند و مانور، بیشتر روی چشم‌ها باشد تا روی لب‌ها و گونه‌ها.
  •  می‌توانید با توجه به رنگ موها و چشم‌ها، از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنید. اگر موهایتان هنوز جوگندمی نشده، ریمل و خط چشم مشکی بهترین گزینه است.
  •  اما اگر موهایتان رنگ تیره خود را از دست داده است، بهتر است از ریمل قهوه‌ای یا طوسی استفاده کنید.
  •  مژه‌ها نیز به مرور زمان، ضخامت و حجم خود را از دست می‌دهند، بنابراین بهتر است مقداری پودر مات روی مژگان خود بزنید و بعد از ریمل استفاده کنید.
  •  این‌طوری مژه‌ها پُرتر به نظر می‌رسد. یا می‌توانید از یک رنگ یکسان برای مژه‌ها و ابروها استفاده کنید که هم‌رنگ موهایتان باشد.



تـوصـیــه‌هـای پـزشـکان زیـبــایـی
 
  • چین و چروک
با بالا رفتن سن، خطوطی روی صورت ظاهر می‌شود که می‌توانید با استفاده از بوتاکس و فیلرها این خطوط را محو کنید. علاوه بر این به خاطر داشته باشید بعد از سن 30 سالگی استفاده از کرم‌های ضد چین و چروک و پیری ضروری است.

  • افتادگی
یکی از عواملی که می‌تواند با بالا رفتن سن باعث افتادگی پلک چشمان شود، آرایش بیش از حد چشم‌ها و پاک نکردن آنها قبل از خواب است. بهتر است حتما از شیر پاک‌کن مخصوص چشم برای پاک‌کردن آرایش چشم‌ها استفاده کنید.

  • کدر شدن پوست
عوامل محیطی و عوامل مختلفی از جمله کشیدن سیگار، عدم استفاده از ضد آفتاب و استفاده بیش از حد از لوازم آرایش می‌تواند باعث تیره‌تر شدن و یا به اصطلاح کدر شدن پوست شود بنابراین بهترین راه برای شادابی پوست تغییر شیوه زندگی و استفاده از رژیم غذایی مناسب است.

Create your flash banner free online

           
چهار شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 3:24
ساحل

مجموعه اي از برگزيده هاي زيباترين مدل هاي كت و دامن 2011 تقديم

حضورتان  مي گردد



http://salijoon.us/mail/900323/coat/1372366583.jpg


http://salijoon.us/mail/900323/coat/1318241218.jpg

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 2:49
ساحل
           
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 17:5
ساحل






در این فيلم چیزی که بیش از همه مورد تاکید فیلمساز قرار می گیرد نبود زبان مشترک میان آدم هاست. آن ها که شاید روزگاری با یکدیگر همدل بوده اند اینک آشکارا یکدیگر را درک نمی کنند و مدام در حال دور شدن از هم هستند.
نخستین ساخته ی بلند سینمایی محسن عبدالوهاب ، کارگردانی که نامش در دو فیلم گیلانه و خون بازی در ذیل  نام كارگردان فيلم کمتر به چشم ها آمد، او را بطور کامل از سایه خارج و اعتباری درخور توجه و قابل اعتنا به وی می بخشد.اعتباری که باز هم می توان بخش قابل ملاحظه ای از آن را مرهون نگاه دقیق و موشکافانه فیلمساز به مسائل و معضلات حاد  اجتماعی  قلمداد کرد.فیلم خیلی زود با همان تیتراژ ابتدایی می رود سر اصل مطلب.
 

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 16:55
ساحل

 

آهنگ جديد و بسيار زيباي سهراب و تهمينه به نام اين آرزومه از خدا ...

 

 

Create your flash banner free online

           
           
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:فانتزی, :: 16:41
ساحل

بیشتر با فناوری بلوری آشنا شوید  
 
     
 
 
بیشتر با فناوری بلوری آشنا شوید  
 
 
 
 
   
   
 
شعاع آبی Blu ray نوعی دیسک نوری برای ذخیره فیلم (به صورت وضوح بالا) یا اطلاعات تا حجم ۵۰ گیگابایت است. این دیسک ابعاد فیزیکی یکسانی با DVD ها و CDهای استاندارد دارد.
نام Blu ray از دو بخش Blue، به خاطر رنگ لیزری که استفاده می شود و ray به دلیل اشعه عدسی، تشکیل شده است. دیسک های Blu ray همچنین با نام BD شناخته می شوند.
برای خواندن و نوشتن روی دیسک های DVD از لیزر قرمز رنگ با طول موج ۶۵۰ نانومتر و همچنین برای CDها از لیزر قرمز با طول موج ۷۸۰ نانومتر استفاده می شود؛ ولی رنگ لیزر برای BDها، آبی رنگ (با طول موج ۴۰۵ نانومتر) است که همین باعث می شود اطلاعات بیشتری در این نوع دیسک ها ذخیره شود. تفاوت مهم دیگری که وجود دارد، این است که اطلاعات در BD روی بیرونی ترین لایه نوشته می شود. زیرا اگر لایه هایی ما بین لایه اطلاعات و لیزر باشد، عبور لیزر از لایه های محافظ به سختی انجام می پذیرد.
دیسک های دو لایه بلوری تا ۵۰ گیگابایت اطلاعات را ذخیره می کنند که این مقدار، شش برابر دیسک های دو (لایه DVD ۹ گیگابایت) و ۵/۱۰ برابر دیسک های تک (لایه DVD ۵/۴ گیگابایت) است. چند سال پیش، رقابتی میان دیسک های نوری وضوح بالا (High Definition) پدید آمد. در این رقابت فرمت HD DVD که توسط شرکت Toshiba حمایت می شد رقیب BD بود. شرکت های پشتیبان کننده هر کدام از این فرمت ها قصد داشتند که بازار را در اختیار خود بگیرند و طی ماجرا هایی، سرانجام فرمت BD پیروز شد. شرکت توشیبا در ۱۹ فوریه ۲۰۰۸ رسما اعلام کرد که دیگر دستگاه های ضبط یا پخش فرمت HD DVD را تولید و حمایت نمی کند. شرکت Sony با ارایه PS۳ که از BD استفاده می کرد، نقش مهمی در پیروزی BD در جنگ بین فرمت های وضوح بالا داشت. همچنین در نمایشگاه CES سال ۲۰۰۷، دیسک های هیبریدی (Hybrid Disk) ارایه شد که در یک طرف آن Blu ray و در طرف دیگر آن HD DVD بود، ولی هیچ گاه به تولید نرسید.
دیسک های بلوری توسط «انجمن دیسک بلوری» گسترش پیدا کرد، گروهی متشکل از تولید کننده های قطعات الکترونیکی، سخت افزار و همچنین تولیدکننده های فیلم و انیمیشن. این کدگذاری ها به این منظور است که تعیین شود دیسک مورد نظر در کدام ناحیه و کشور ها می تواند اجرا و استفاده شود.
این کدگذاری شبیه کدگذاری است که برای DVDها مورد استفاده قرار می گیرد؛ ولی ناحیه بندی متفاوتی دارد. برای نمونه ایران در ناحیه C قرار دارد و اگر شما یک دیسک با ناحیه A را خریداری کنید، نمی توانید آن را در پخش کننده خود اجرا کنید مگر اینکه BD یا پخش کننده شما بدون کد (Region Free) باشد.
 
 

Create your flash banner free online

           
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 16:32
ساحل

آزاردهنده ترین اختراع  
 
     
 
 
آزاردهنده ترین اختراع  
 
 
 
 
   
   
 
آژیر دزدگیر ماشین آزاردهنده ترین تکنولوژی ای است که تاکنون اختراع شده است. بنا بر نظرسنجی های انجام شده از بین پنج هزار نفر، صدای نابهنجار آژیر دزدگیر که اغلب در نیمه های شب به صدا درمی آید، پس از تایمری که هنگام بار کردن اطلاعات در کامپیوتر ظاهر می شود، آزار دهنده ترین اختراع شناخته شده است. 
در این میان متوقف شدن عملکرد کامپیوتر، دوربین کنترل سرعت، پرش CD هنگام پخش، خش خش درون هدفون، زنگ ساعت و... نیز جزو اختراعات و عملکردهای علمی آزاردهنده هستند. 
اگرچه این اختراعات تا حدی آزاردهنده هستند اما نباید نقش آنها را در تسهیل زندگی از یاد برد. این در حالی است که تحقیقات نشان داده به طور معمول تکنولوژی حداقل روزی چهار مرتبه باعث ایجاد آزار و ناراحتی می شود که این آزار و عصبانیت ناشی از آن حدود ۶ دقیقه طول می کشد. علی رغم این، دو سوم این افراد از این حقیقت که بدون وجود این اختراعات قادر به زندگی نیستند، آزرده اند.

Create your flash banner free online

           
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 16:22
ساحل

خیلی دور خیلی نزدیک  
 
 
 
 
   
   
 
ارتباط مستقیم بین دو کامپیوتر همیشه جزو جذابترین و البته پرکاربردترین نتایج حاصل استفاده از شبکه و اینترنت محسوب می شود. راه کارها و برنامه های زیادی برای این کار وجود دارد و یکی از بهترین ها در این زمینه برنامه TeamViewer است.
هر کدام از برنامه ها ویژگی ها و ضعف هایی دارند. اکثر نرم افزارهای خوب در این زمینه، برنامه های تجاری هستند و برای استفاده از آنها باید پول بدهید. اما تیم ویور (TeamViewer) اینطور نیست. برای کاربران غیرتجاری کاملا رایگان است. تیم ویور با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در ۲۰۰ کشور به یکی از محبوب ترین برنامه ها در زمینه دسترسی از راه دور کامپیوتر ها تبدیل شده است. این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و حتی سیستم عامل iOS ، قابل نصب و استفاده است.کاربرد های این نرم افزار گسترده است. فرض کنید این نرم افزار را روی کامپیوتر های خود در خانه و اداره نصب کرده اید؛ در اداره ناگهان یادتان می آید یک فایل بسیار مهم را در کامپیوتر خانه جا گذاشته اید. از طریق تیم ویور به کامپیوتر منزل متصل می شوید و فایل خود را به کامپیوتر اداره منتقل می کنید. به عنوان مثال دیگری برای کاربرد این برنامه می توانم به استفاده از آن در کلاس های آموزشی اشاره کنم. استاد با استفاده از این برنامه می تواند محیط دسکتاپ خود را و تمامی کارهایی که انجام می دهد روی دسکتاپ دانشجویان خود نمایش دهد. حتی از تیم ویور می توان برای آموزش از راه دور استفاده کرد. این نرم افزار ۴ کاربری متفاوت را فراهم می کند که بدین شرح هستند:
▪ حالت VPN
با این نوع ارتباط یک شبکه مجازی (Virtual Private Network)بین دو کامپیوتر ایجاد می شود. مثلا تصور کنید که یک کامپیوتر شما در کانادا (کامپیوتر B) قرار دارد و برنامه تیم ویور در آن نصب است. شما با استفاده از کامپیوتر خود در اینجا(کامپیوتر A) به آن متصل می شوید و حالا می توانید با آی پی کانادا در اینترنت گشت و گذار کنید.
▪ حالت File Transfer
با انتخاب این حالت و پس از اتصال، پنجره ای باز می شود که هارد دیسک و تمام درایو های کامپیوتر مبدا و مقصد را نشان می دهد. با این پنجره می توانید فایل ها را از هر کدام از کامپیوتر ها به کامپیوتر دیگر انتقال دهید.
▪ حالت Presentation
این حالت برای ارایه مطلب(Presentation) مناسب است. با این حالت، ارتباط طوری برقرار می شود که محیط کامپیوتر شما در صفحه نمایش کامپیوتر مقصد نشان داده می شود. این کار بیشتر برای آموزش از راه دور یا کلاس های کامپیوتری مناسب است.
▪ حالت Remote Support
حالت Remote Support کامل ترین نوع ارتباط است. در این حالت، پنجره ای مقابل شما باز می شود که دقیقا محیط سیستم عامل کامپیوتر مقصد را نشان می دهد و شما قادر هستید که کاملا آن را کنترل کنید. به هر کجا که بخواهید بروید و هر برنامه ای که خواستید اجرا کنید. طوری که انگار پشت کامپیوتر مقصد نشسته اید.
 
 

Create your flash banner free online

           
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 16:19
ساحل

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.